Global Gitár - Online magazin
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Interjúk
  • Tesztek
    • All
    • Erősítők
    • Gitárok
    • Pedálok
    Laney IRT15H gitárerősítő

    Laney IRT15H gitárerősítő

    ART Dual RDB re-amping interface – tesztelés Lukács Petával

    ART Dual RDB re-amping interface – tesztelés Lukács Petával

    Palmer FAB5 gitárkombó

    Palmer FAB5 gitárkombó

  • Blog
  • Programajánló
  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Interjúk
  • Tesztek
    • All
    • Erősítők
    • Gitárok
    • Pedálok
    Laney IRT15H gitárerősítő

    Laney IRT15H gitárerősítő

    ART Dual RDB re-amping interface – tesztelés Lukács Petával

    ART Dual RDB re-amping interface – tesztelés Lukács Petával

    Palmer FAB5 gitárkombó

    Palmer FAB5 gitárkombó

  • Blog
  • Programajánló
Global Gitár - Online magazin

Újdonságok a Tech21-től

Megosztás Facebook-onMegosztás Twitter-en

A Tech 21 sem tétlenkedik az utóbbi időben – ezúttal a basszusgitárosok fognak örülni, hiszen a két legújabb cucc, a VT Bass 200 erősítő, és a dUg Pinnick DP-3X pedál egyaránt az ő érdeklődésükre számít!

A VT Bass 200 modell egy 200 Wattos basszusgitár kombó teljesen analóg SansAmp előfokkal és Class-D végfokkal. A VT Bass 200 egy hordozható, könnyű 1×12″-os hátoldali basszusreflex nyílással rendelkező házban van elhelyezve és a klasszikus és modern basszus soundok hihetetlen sávszélességét nyújtja. Ahogyan elődei, a SansAmp Character sorozatból ismert padlóeffekt modellek, az erősítő is teljesen sajátos hangkarakter szabályozóval rendelkezik, amellyel fokozat nélkül variációk kreálhatók a különböző évtizedek hangzásai közül,  megváltoztatva a teljes hangstruktúrát, így létrehozza a legismertebb és legjellemzőbb basszusgitár erősítők hangzását.

A „VT” modellekhez képest az erősítő soundok spektrumának további növelése érdekében kiegészítésre került egy Shift gomb, amellyel változtatható a karakter kapcsolás kezdőfrekvenciája. Ez még nagyobb flexibilitást ad a már amúgy is karakterisztikus basszusgitár erősítő hangzásoknak. A további kezelőelemekhez tartozik egy Drive szabályozó, amely a torzítás mértékét szabályozza és egy feltekert csöves erősítő végfok telítettségére hajaz. A Bite kapcsolóval aktiválhat egy presence boost-ot, amely torzított soundoknál helyre teszi a hangképet. Ezenfelül ez a kapcsoló jobban kihangsúlyozza a játszott hangokat a nem torzított beállításoknál is.

A TECH 21 védett, teljesen analóg SansAmp csöves erősítő emulációjának köszönhetően színpadi- és stúdióalkalmazásnál a sound egy kapcsolható XLR direkt kimeneten keresztül közvetlenül átjátszható egy keverőpultra, egy erősítőre vagy egy felvevőkészülékre. A további funkciókhoz tartozik egy aktív hangzás szabályozás ±18 dB hangnyomással és egy átkapcsolható középfrekvenciával, egy piezohoz alkalmas magas ohm számú bemenet 4,7 MOhm (6,5 mm jack), egy bekapcsolható magashang sugárzó, egy effektút, egy Aux bemenet, egy fejhallgató kimenet, egy külső hangfal csatlakozás és egy univerzális hálózati adapter.


A dUg Pinnick DP-3X Signature pedál a Tech 21 Signature Ultra Bass 1000 erősítő modelljének extrém kompakt adaptációja. Mindkettő pontosan azt a soundot produkálja, amit dUg Pinnick az 1980-as években a túlvezérelt magas és a clean basszusalap kombinálásával hozott létre. Signature erősítőjének elkészülte előtt dUg ezt a hangzásképet egy basszusgitár- és egy gitár erősítő, valamint egy komplett effekt rack bevetésével tudta elérni.
A dUg-gal szoros együttműködésben kifejlesztett DP-3X pedál azt a célt szolgálja, hogy minimálisra csökkentse a motyóját olyan helyzetekben, mikor az ő Tech 21 Rig-jének alkalmazása nem ésszerű. dUg utolsó Európa turnéján különböző DP-3X prototípust vetett be, amelyeken minden rendezvényen más-más back line-on keresztül játszott. Ezzel dUg mindig a saját karakterisztikus soundját valósította meg – tök mindegy, hogy milyen erősítő állt a színpadon. dUg egyedi soundja mellett a sokoldalú DP-3X hozza a hagyományos basszusgitár hangzásokat is. Mix módban a sound a Drive szabályozóval túlvezérelhető, míg a Chunk szabályozó további felhangokról gondoskodik. Egy Gain gomb további torzító tartalékokat és kompressziót aktivál. Clean/Full-Range módban a Drive és Chunk szabályozók nem aktívak, míg a Comp és Gain paraméterek továbbra is használhatók. További kezelőelemek szolgálnak az átkapcsolható középfrekvenciával rendelkező aktív 3 sávos EQ és a master kimenő jel vezérlésére.

Kiegészítő funkciókként a hangoló készülék, a fejhallgató hüvely és egy XLR kimenet szolgálnak, amelyeken keresztül a pedál közvetlenül egy PA-hez vagy stúdiókonzolhoz csatlakoztatható, anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötni a részletfelbontás, a melegség és játékdinamika területén.
További információk a Tech21 weboldalán! 

Címkék: BasszusdUg PinnickErősítőhangszerPedálTech21
ShareTweetShare

Kapcsolódó cikkek

Három limitált szériás, félüreges testű modell idén nyárra a PRS-től
Hírek

Három limitált szériás, félüreges testű modell idén nyárra a PRS-től

megjelent Kovács Attila
2018-06-12
Itt az FL Studio 20, több új funkcióval és teljes Mac kompatibilitással
Hírek

Itt az FL Studio 20, több új funkcióval és teljes Mac kompatibilitással

megjelent Global Gitár
2018-05-22

Hozzászólás

Közösségi oldalaink

Népszerű

  • Mind
  • Blog
  • Hírek
  • Programajánló

Ikran – Kiadatlan dal Lukács Petától

Kilenc trükk dobok keveréséhez

Új márkát mutat be a Meinl – Itt a Meinl Stick & Brush

Nem kizárt, hogy lesz még Black Sabbath-koncert

Az öregedő gangsta matinéja – Body Count feat. Ice-T Budapesten

Elhunyt Vinnie Paul, a Pantera alapító dobosa

  • Főoldal
  • Adatkezelési tájékoztató

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Interjúk
  • Tesztek
  • Blog
  • Programajánló

A weboldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával hozzájárulsz ezek használatához. Adatkezelési tájékoztató